Hjälp Morakniv stödja Mustaschkampen!

Team Morakniv

Hjälp Morakniv stödja Mustaschkampen!

Under november tar vi en blå månad och sätter fokus på kampen mot prostatacancer. Kniven är en variant av vår klassiska Pro S, en ordentlig hantverkskniv som funkar i alla lägen. På knivslidan är den karaktäristiska blå mustaschen tryckt. För varje såld Mustaschkniv skänker vi på Morakniv 5 kronor till Prostatacancerförbundets arbete.

Team Morakniv donated 340,000 kr

• Morakniv AB Morakniv AB donated 134,050 kr

Under november har Morakniv med försäljning av Mustaschkniven fokuserat på kampen mot prostatacancer. Nu kan resultatet summeras och vi har slagit rekord! 340 000 kronor till Prostatacancerförbundet. Tack alla som bidragit!

• Morakniv AB Morakniv AB donated 65,000 kr

Ännu fler Mustaschknivar har hittat ett nytt hem! Förra veckans försäljning varav vi donerar 5 kr per kniv till mustaschkampen resulterade i 65000 SEK!

• Morakniv Morakniv donated 64,950 kr

En vecka har gått, och 12990 Mustaschknivar har sålts. Morakniv stödjer med 5 kr per kniv så det betyder 64 950kr till Mustaschkampen, tack alla Mustaschkniv-användare, ni är bäst!

• Maria Ahlvik Prostatacancerförbundet
    Heja Debby och Morakniv. Tack för ert härliga initiativ. Lycka till med insamlingen! Vänliga hälsningar, Prostatacancerförbundet.
  • Morakniv AB Morakniv AB donated 76,000 kr

Tack alla ni som har köpt en Morakniv- Mustaschkniv! Denna vecka har ni tillsammans köpt 15200 knivar. Vi skänker 5 kr per kniv vilket blir 76000kr!