Innebandydomare mot Prostatacancer

Mustaschkampen 2022
Apoyando a:

Innebandydomare mot Prostatacancer

Många är vi som bevittnat någons kamp mot cancer, många är vi som lidit, många är vi som upplevt eller deltagit i någons personliga tragedi. Cancer drabbar så många fler än den som är sjuk och jag vill lyfta detta bland oss Innebandydomare.

Jag har haft tankarna på detta förr, men Covidsäsong kom i vägen, när säsongen kunde spelas klart så kunde jag inte döma, men nu är det dags. Jag tycker att vi skall vara ett föredöme både som idrott men även som yrkeskår, där vi tillsammans samlar in pengar till Prostatacancerförbundet. Upplägget ser ut som så att vi, om vi själva vill, skänker arvodet från en valfri match under November månad som går oavkortat till Prostatacancerförbundet.

Ett stort tack riktas till alla som tagit sig tid att läsa detta, och ett än större tack till dig som väljer att delta!
Donar
1.570 kr
0 Días restantes

MIkael Ferneback donado 470 kr

Actividad reciente

• MIkael Ferneback MIkael Ferneback donado 470 kr

• Håkan Taxén Håkan Taxén donado 500 kr

• Fredrik  Alzén Fredrik Alzén donado 300 kr

Viktig forskning i ett viktigt område.

• Elin Sundvik Prostatacancerförbundet
    Vilket fint initiativ Mikael! Vi är riktigt glada och tacksamma för att du har startat en insamling i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. Ditt stöd är värdefullt! Önskar dig en riktigt fin dag och stort lycka till med insamlingen! Bästa hälsningar / Elin, Digital kommunikatör Mustaschkampen

• Jesper  Axelsson Jesper Axelsson donado 300 kr

Har själv genomgått denna hemska sjukdom och det behövs mer till forskning och till den fantastiska vårdpersonal vi har här!