Creado por:
Participando en:
MUSTASCHKAMPEN 2020
Apoyando a:
I år är det tredje (eller kan det vara fjärde?) året som jag genomför en insamling till förmån för Prostatacancerförbundet och för de som drabbas av denna, Sveriges vanligaste cancerform.
Över 10 000 drabbade varje år, och då räknar vi inte ens med alla kollegor, vänner och familjer som berörs.
Jag skulle glädjas mycket åt om just Du ville vara med och skänka ett bidrag i kampen mot cancer i allmänhet och prostatacancer i synnerhet. Alla bidrag är välkomna, stora som små, så tveka inte! I dessa tider när vi ändå inte kan/bör vara ute i svängen och fika eller ta en öl/ett glas vin, varför inte skänka ett belopp motsvarande priset för något av dessa? Eller kanske till och med motsvarande en helkväll med polarna?
Alla pengar som samlas in går oavkortat till Prostatacancerförbundet och kommer att användas i till att sponsra olika forskningsprojekt och som bidrag till kompetensutveckling av vårdpersonal.
Tack för Ditt bidrag! Det är otroligt välkommet!
Och, som vanligt, jobbar jag fram en ny mustasch (eller ett s.k. överläppsskägg) med start idag! Häng gärna på, så kan vi jämföra resultat i slutet av månaden! Lösmustascher godkännes för den som inte har förutsättningarna att odla fram en egen. :-)
Välkommen till Movember!
Donar
0 Días restantes

Karl-Johan Lundberg donado 300 kr

Actividad reciente

Heja Karl-Johan! Vi är oerhört glada och tacksamma för att du för tredje året i rad har valt att starta en insamling till förmån för Prostatacancerfonden. Lycka till! Vänligen, Prostatacancerförbundet.
  • Karl-Johan Lundberg Karl-Johan Lundberg donado 300 kr