Creado por:
Participando en:
MUSTASCHKAMPEN 2020
Apoyando a:
Slå två flugor i en smäll. Ta del av det lilla dagsljus vi har i november och rör dig. Hur du gör spelar ingen roll - logga det i lämplig app, summera när månaden är slut eller när du känner för det. För varje kilometer jag springer i november tänker jag skänka 20 kronor. Det är en mörk månad vi har framför oss - men om du tar vara på ljuset är snart 2020 förbi och vi går en ny vår till mötes. Häng på!
Donar
1.926 kr
0 Días restantes

Mikael Persson donado 1.926 kr

Actividad reciente

• Mikael Persson Mikael Persson donado 387 kr

Idag rundade jag av #moveforgood2020 med “World Virtual November Run 5k” - det har blivit 96,8 km den här månaden...

• Mikael Persson Mikael Persson donado 144 kr

Och där med 7,2 km nådde vi över ”målet” - hur har det gått för dig? Kom ihåg att alla bidrag till Prostatacancerförbundet är välkomna pengar till viktig forskning. Tack för att du engagerar dig!

• Mikael Persson Mikael Persson donado 319 kr

Två lite längre rundor står oredovisade. 7,6 i torsdags och 8,4 i fredags. #mustaschkampen rullar vidare.

• Mikael Persson Mikael Persson donado 412 kr

#mustaschkampen #moveforgood2020 rullar vidare. Har faktiskt glömt två rundor, i fredags 7,1 km och igår 5,1 och idag blev det 8,4. 20,6 kilometer ger 412 kronor till viktig forskning och kunskap. Bidra du också!

• Mikael Persson Mikael Persson donado 278 kr

#mustaschmilen Sätter in en slant dels för rundan i går 3,8 km, dels för idag 10,17. #moveforgoo2020

• Mikael Persson Mikael Persson donado 100 kr

Två insatser idag - Åhus Trail för Härlövs IF, och så klart för #moveforgood2020 #mustaschkampen

• Mikael Persson Mikael Persson donado 100 kr

• Mikael Persson Mikael Persson donado 94 kr

Andra rundan blev 4,7...

Heja Mikael! Vilket härligt initiativ. Vi är oerhört glada och tacksamma för att du har valt att starta en insamling till förmån för Prostatacancerfonden. Lycka till! Vänligen, Prostatacancerförbundet.
  • Mikael Persson Mikael Persson donado 92 kr

Första rundan blev 4,6 kilometer.