NineOh's insamling till prostatacancerförbundet

Apoyando a:
Prostatacancerfonden

NineOh's insamling till prostatacancerförbundet

För tredje året i rad drar jag igång en insamling till prostatacancerförbundet. Även om det är full fokus på Covid-19 pandemin som tagit världen med storm, så finns prostatacancer kvar.

Prostatacancer är Sveriges vanligaste cancerform, men det pratas inte mycket om den. Därför vill jag passa på att uppmärksamma det och starta en insamling för att stödja kampen mot denna hemska sjukdom. Känner ni att ni har en slant över så får ni hemskt gärna bidra med det till denna insamlingen.

Dela gärna denna insamling på era sociala medier för att sprida ordet. Jag kommer att tillägna mina streams (på Twitch.tv/nineoh) resten av November till denna insamling.

Tack för att ni tagit er tid och TUSEN tack om ni väljer att bidra till denna insamling.
Donar
250 kr
0 Días restantes

Nino Troncoso donado 100 kr

Actividad reciente

• Kelly  Troncoso Kelly Troncoso donado 100 kr

• Tiina Hallberg Tiina Hallberg
    Hej Nino! Vi är oerhört glada och tacksamma för att du för tredje året i rad har valt att starta en insamling till förmån för Prostatacancerfonden. Lycka till! Vänligen, Prostatacancerförbundet.
  • Tom Dahlberg Tom Dahlberg donado 50 kr

Klart vi stöttar!! Kärlek