Center
Jonas Peterson
Samlar in till:
Fonden mot prostatacancer
Team Mustasch cyklar i kampen mot prostatacancer – igen.
- Fredag den 19:e januari öppnar ansökan.

Lördag den 16 juni kl 12.00, som första subgrupp på Vätternrundan rullar 30 cyklister ut från Motala med ett gemensamt mål. Att uppmärksamma kampen mot prostatacancer och såklart samla in pengar till fortsatt forskning mot just prostatacancer. Lägg därtill att gruppen cyklar snabbt och är snygga i en unik kollektion enbart framtagen för laget och Mustaschkampen.

Av totalt 30 platser finns chansen att ansöka om en av 15 platser som ställs ut. Kravet är enkelt, du ska vara villig att skänka en ordentlig slant till insamlingen samt att du ska anse dig kunna cykla runt Vättern på 7 timmar och 15 minuter. Resterande 15 platser är tilldelade proffs- och elitcyklister som handplockas till klungan. Dessa superatleters uppdrag är att få in så många cyklister som möjligt på utsatt tid.

Insamlat

0% 300 000 kr

Gåvor

Dagar kvar

• Maria Ahlvik Maria Ahlvik Prostatacancerförbundet
    Team Mustasch, ni är helt fantastiska! Tack för allt ni gör för att uppmärksamma kampen mot prostatacancer. Vi är oerhört tacksamma för ert engagemang och stöd! Lycka till! Vänliga hälsningar, Prostatacancerförbundet.