Beijer Byggmaterial dubblar varje krona till förmån för Mustaschkampen

MUSTASCHKAMPEN 2020
Samlar in till:

Beijer Byggmaterial dubblar varje krona till förmån för Mustaschkampen

Ge ett bidrag till Mustaschkampen i vår insamling så dubblar Beijer Byggmaterial ditt bidrag tills vi nått målet 100 000:-
(50 000:- i insamlingen = 100 000:- till Mustaschkampen)
Tillsammans bygger vi längre liv 💙

Du kan också stödja kampanjen genom att köpa våra kampanjprodukter där 20% av priset går till kampen mot prostatacancer, kolla här

Beijer Byggmaterial är för fjärde året i rad huvudsamarbetspartner till Mustaschkampen.

-------

Beijer Byggmaterial AB är Sveriges största helägda bygghandelskedja med 82 byggvaruhus över hela Sverige. Vi förser både byggproffs och hemmaproffs med byggmaterial, verktyg och tjänster av hög kvalitet. Beijer Byggmaterial omsätter 8 miljarder SEK och har ca 2000 anställda.

Beijer Byggmaterial ingår i STARK GROUP som är Nordeuropas ledande distributör av byggmaterial med verksamhet i Danmark, Grönland, Norge, Sverige, Finland och Tyskland. STARK GROUP erbjuder ett brett utbud av tjänster till både entreprenörer och professionella hantverkare. STARK GROUP äger STARK i Danmark och Grönland, Neumann Bygg i Norge, Beijer Byggmaterial i Sverige, STARK i Finland och STARK i Tyskland.

Läs mer på beijerbygg.se

2 700 kr
Insamlat

5% 50 000 kr

Gåvor

Dagar kvar

• C-G Senior AB C-G Senior AB Donerade 500 kr

• Iréne Eriksson Iréne Eriksson Donerade 300 kr

Familjemedlem drabbades av prostatacancer oktober 2019. Vem som helst kan drabbas, ålder har ingen betydelse. (gäller självklart män)

• Olof Eriksson Olof Eriksson Donerade 300 kr

Självklart vill jag vara med att bidra till denna fantastiska kamp, att den är blå och mustachfylld gör den ännu bättre!

David Holmqvist David Holmqvist: Super, stort tack för ditt bidrag Olof! Vi hoppas fler hänger på! // David, Beijer Byggmaterial
  • Beijer Byggmaterial AB Beijer Byggmaterial AB Donerade 200 kr

• Jadestugan AB Jadestugan AB Donerade 500 kr

David Holmqvist David Holmqvist: Tack! Fantastiskt att ni bidrar tillsammans med oss! // David, Beijer Byggmaterial
  • Anonym användare Anonym användare Donerade 300 kr

• Christer Backman Christer Backman Donerade 300 kr

• Tiina Hallberg Prostatacancerförbundet
    Heja Beijer Byggmaterial, ni är fantastiska! Vi är oerhört glada och tacksamma för att ni för tredje året i rad har valt att starta en insamling till förmån för Prostatacancerfonden. Lycka till! Vänligen, Prostatacancerförbundet.
  • Anna Malmberg Anna Malmberg Donerade 100 kr

Till minne av världens bästa pappa!

• Anton Lindström Anton Lindström Donerade 100 kr

• Anonym användare Anonym användare Donerade 100 kr