Alla har vi någon i vår närhet som har fått beskedet att de har cancer eller till och med fått beskedet själv. Det är upprivande och känslosamt på alla sätt och vis i alla åldrar men kanske känns extra sorgligt när beskedet hamnar hos någon yngre person med livet framför sig. En av mina bästa vänner har fått beskedet nyligen att han har prostatacancer och denna insamling är för honom ❤️ Tillsammans kan vi ge pengar och skapa förutsättningar för forskning inom området och ge fler chansen att upptäcka cancer i tid. Vi är några grabbar som odlar mustasch under november för att peppa alla med prostatacancer och det vore fantastiskt om fler kunde bidra med både pengar och den där Günther ”you touch my tralalala” looken. Dela gärna! Tack 🙏🏼

PS även bästa vänner kan hålla på fel lag 😬
3 400 kr
0 Dagar kvar

Jimmy Malmqvist gav 200 kr

• Linda Rönnlund Linda Rönnlund gav 200 kr

❤️💙

• Tobias Persson Tobias Persson gav 200 kr

King of the Hill ⛰️

• Shteffe Eriksson Shteffe Eriksson gav 200 kr

• Rasmus  Stein Rasmus Stein gav 200 kr

• Tomas Theander Tomas Theander gav 200 kr

💙

• Lena Stoltz Lena Stoltz gav 300 kr

Så fint initiativ 💙

• Marie Sundbom Marie Sundbom gav 200 kr

Fint initiativ 💕

• Mattias  Jansson Mattias Jansson gav 300 kr

• Elin Sundvik Prostatacancerförbundet
    Hej Jimmy! Vi vill ta tillfället i akt att uttrycka vår tacksamhet för ditt stöd och engagemang i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. I år är Mustaschkampens fokus att hedra de närstående till de som drabbas av prostatacancer. För mer än 125 000 män i Sverige är detta en tuff verklighet, och runt dem finns närstående vars liv också påverkas djupt vid sjukdomsbeskedet. Årets kampanj lyfter fram dessa modiga kvinnor, som är döttrar och makar till män som förlorat sin kamp mot sjukdomen.

Ditt initiativ att starta en insamling är betydelsefullt. Det bidrar direkt till att sprida medvetenhet och stödja forskningen för att bekämpa prostatacancer, samtidigt som man hedrar de närstående på ett kärleksfullt sätt.

Vi är riktigt glada och tacksamma för alla bidrag. Bästa hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen.
  • Knas Jörgen  Schauffhausen Knas Jörgen Schauffhausen gav 300 kr

Drabbar alla förr eller senare. ❤️

• Per Nilsson Per Nilsson gav 100 kr

• Anonym Anonym gav 300 kr