AB Byggbeslag Lås & Säkerhet Region Sydöst

Mustaschkampen 2023
Mustaschkampen 2023

AB Byggbeslag Lås & Säkerhet Region Sydöst

Prostatacancerförbundets kampanj Mustaschkampen som blandar humor med allvar för att bidra till forskning, utveckling och bättre vård, och samtidigt sprida kunskap om Sveriges vanligaste cancersjukdom prostatacancer, är självklart något vi på AB Byggbeslag Lås & Säkerhet Region Sydöst vill vara med och stötta.

Under november månad kommer vi att låta fjunen växa fritt på överläppen och hålla skägget borta för att visa vårt engagemang i kampen mot prostatacancer.

Stort tack för ditt bidrag, litet som stort!

Personalen Region Sydöst gav 100 kr

• Jonatan Carmesten Jonatan Carmesten gav 500 kr

• Oscar Skog Oscar Skog gav 300 kr

• Henrik Myhrinder Henrik Myhrinder gav 100 kr

För att sponsra prostatacancer forskningen i första hand, i andra hand sponsra chef Matte så att han har en möjlighet att föregå med gott exempel, bara 801kr kvar. Heja Dennis.

• Dennis Nilsson Dennis Nilsson gav 1 000 kr

• Jörgen Karlsson Jörgen Karlsson gav 100 kr

För att stödja forskningen.

• Andreas Klerestig Andreas Klerestig gav 100 kr

• Mikael Hydén Mikael Hydén gav 300 kr

• Sofie Rosén Sofie Rosén gav 100 kr

• Anonym Anonym gav 600 kr

• Robert Bergström Robert Bergström gav 500 kr

Nu kör vi!

• Angelica Björkdahl Angelica Björkdahl gav 500 kr

• Daniel Nilsson Daniel Nilsson gav 150 kr

• Patrik Rosén Patrik Rosén gav 100 kr

• Anders Björk Anders Björk gav 150 kr

Ger gåva för att stödja forskningen om prostatacancer. Jag är anställd av Byggbeslag.

• Elin Sundvik Prostatacancerförbundet
    Hej fantastiska Byggbeslag Region Sydöst! Vi vill tacka för ert stöd och engagemang i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. I år är Mustaschkampens fokus att hedra de närstående till de som drabbas av prostatacancer. För mer än 125 000 män i Sverige är detta en tuff verklighet, och runt dem finns närstående vars liv också påverkas djupt vid sjukdomsbeskedet. Årets kampanj lyfter fram dessa modiga kvinnor, som är döttrar och makar till män som förlorat sin kamp mot sjukdomen.

Vi är otroligt tacksamma över att ni är med oss. Ni bidrar direkt till att sprida medvetenhet och stödja forskningen för att bekämpa prostatacancer, samtidigt som ni hedrar de närstående på ett kärleksfullt sätt. Vi är riktigt glada för ert bidrag. Önskar er en riktigt fin dag och lycka till med er insamling och alla tjusiga mustascher!

Bästa hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen
  • johnny Borkmar johnny Borkmar gav 100 kr