Frida Westerlund
Mustaschkampen 2023
Mustaschkampen 2023
Vi vill med den här sidan uppmärksamma prostatacancer och skapa engagemang hos oss på arbetsplatsen. Målet är satt högt, vill fler vara med oss i insamlingen blir vi väldigt tacksamma / @ivahudik

Mustaschkampen är Prostatacancerförbundets årligen återkommande kampanj för att lyfta medvetandet kring prostatacancer och manlig hälsa. Humor och allvar blandas för att uppmärksamma och informera. Att prostatacancer är Sveriges vanligaste cancersjukdom och att en tidig upptäckt räddar liv vill Mustaschkampen ska bli allmänt känt. Mustaschen är kampanjens signum.

Prostataföreningen Gävleborg

Information om prostatacancer via Cancerfonden

Frida Westerlund gav 750 kr

• IvaHudik . IvaHudik . gav 350 kr

MustaschPant

• IvaHudik IvaHudik IvaHudik IvaHudik gav 750 kr

Försäljning av kakor på jobbet, tack alla kakmonster!

• Anonym Anonym gav 200 kr

Farsdag ❤️

• Anonym Anonym gav 300 kr

Hej IVA HUDIK! Det är verkligen en fantastiskt fin sak ni har tagit initiativ till. Vi känner oss både glada och tacksamma över att ni har startat en insamling till förmån för Prostatacancerfonden och Mustaschkampen.

Ert engagemang betyder mycket för oss! Jag hoppas att ni får/skapar en härlig arbetsplats och önskar er all lycka till i ert arbete med insamlingen! Med vänliga hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen