Klaras och Royal Treatments Mustaschkampeninsamling

Mustaschkampen 2018
Prostatacancerfonden

Klaras och Royal Treatments Mustaschkampeninsamling

Den 3 november bjuder vi in till en mycket speciell shoppingdag för att uppmärksamma Mustaschkampen.

Under "Galen Shopping" på stan har vi ett herrevent på Klaras där du kan shoppa bland annat kvalitativa och snygga skor från Ecco. Det kommer finnas ett urval produkter där en del av priset går till mustaschkampeninsamlingen.

Royal Treatment är på plats och trimmar era mustascher för minst 100kr (men donera gärna mycket mer) där pengarna går oavkortat till Prostatacancerförbundet.

Detta är ett herrevent men vi ser gärna att ni damer också hakar på. Kanske hittar ni något snyggt ni med?

Vi ses på Klaras den 3 november!

Skänk gärna en slant i denna insamling. Tillsammans gör vi skillnad.

Och glöm inte att köpa den blå mustaschen!

• Gustav Sandkvist Gustav Sandkvist gav 100 kr

Stötta kampen!

• Sibyl Lundberg Sibyl Lundberg gav 100 kr

En liten peng , .. men många bäckar små blir en stor Å. Jag har just avslutat behandling av bröstcancer och min bror genomgår det hemska av det jävligaste....

Klaras Royal treatment Klaras Royal treatment: Ett stort tack Sibyl för ditt bidrag och för att du valde just vår insamling. Det är en obeskrivligt förjävlig sjukdom. Ta hand om er
  • Maria Ahlvik Prostatacancerförbundet
    Heja Klaras Royal treatment, vilket härligt initiativ. Vi är oerhört glada och tacksamma för att ni valt att starta denna insamling till förmån för Mustaschkampen och Prostatacancerfonden. Vänligen, Prostatacancerförbundet.