Ladda ner boken om mitt liv och skänk en slant

Dieter Müller
Prostatacancerfonden

Ladda ner boken om mitt liv och skänk en slant

Nu kan du ladda ner boken "Mitt liv och leverne - bekännelser från en kockslusk". Den kostar ingenting men jag vill ändå be dig att skänka en valfri slant till Prostatacancerförbundet. När du läser boken förstår du varför. Tack för ditt bidrag!

Klicka på den här länken för att komma till boken.

Dieter Müller gav 25 kr

• Camilla  Forsberg Camilla Forsberg gav 100 kr

Bästa läraren! ” det smakar fönsterruta ” och inga levande skinkor på bänkarna. Det sitter hårt ♥️!

• ylva Calmerås ylva Calmerås gav 300 kr

• AnnSofie  Sääv AnnSofie Sääv gav 200 kr

Tack för boken, den ska läsas inom kort! Mitt starkaste minne från skoltiden på Hotell-och restaurangprogrammet var: ”Inga levande skinkor på bänkarna!”. Haha, fantastiskt! :)

• Anonym Anonym gav 50 kr

• Jeanette  Davidsson Jeanette Davidsson gav 100 kr

ha det bra !!

• William  Prytz William Prytz gav 200 kr

Tack för att du skrev boken, ser fram emot att läsa den. Önskar dig allt det bästa! /W & J Prütz

• Emelie  Levin Emelie Levin gav 200 kr

Jag har läst varje gång du lagt upp och nu har jag laddat ner den! 🥰

• Emmelie  Lööv Emmelie Lööv gav 50 kr

För att du är en fantastisk lärare och människa. Det ska bli kul att läsa din bok. Swishar mer en annan tid i livet.

• Anonym Anonym gav 50 kr

• Gunilla Karlsson Gunilla Karlsson gav 300 kr

• Tina Müller Tina Müller gav 300 kr

• Helena Härdelin Helena Härdelin gav 300 kr