Ung man och far har drabbats, jag vill hjälpa forskningen.

Ge en gåva
Skapad av:
Petra Alfredsson
Samlar in till:
Prostatacancerfonden

Ung man och far har drabbats, jag vill hjälpa forskningen.

En närstående till mig har nyligen fått beskedet att han har prostatacancer. Han är en far i 40-årsåldern och tumören är av den aggressivaste sorten. Eftersom detta är en person som jag älskar av hela mitt hjärta känner jag att jag vill göra det jag kan. Det fungerar även som en form av bearbetning som närstående, och för att hjälpa alla andra därute som drabbats och kommer drabbas av denna jäkla skitsjukdom. Genom detta initiativ vill jag uppmärksamma och bidra till forskningen av prostatacancer.
Alla bidrag är viktiga, stora som små. Fuck cancer!
Ge en gåva
0 kr
0 Dagar kvar

Senaste aktivitet

• Maria Ahlvik Prostatacancerförbundet
    Hej Petra. Tack för ditt initiativ. Vi beklagar att din närstående har drabbats av en aggressiv tumör. Vi uppskattar verkligen att du vill vara med och bidra till forskningen kring prostatacancer! Vänliga hälsningar, Prostatacancerförbundet.