Carswipe
Mustaschkampen 2022
Varje dag får 27 män diagnosen prostatacancer, vilket gör den till Sveriges vanligaste cancerform. Det är mer än 10 000 män varje år. 25 % av dem klarar sig tyvärr inte. De flesta av dem kände sig helt friska innan diagnosen.

Carswipe mot prostatacancer arrangeras för att öka allmänhetens kunskap om prostatacancer och för att samla in pengar till forskning, opinionsbildning och tillsammans kämpa för en viktig sak!

Vad gör Carswipe?
Förutom att ha startat denna insamlingen och hjälpa till att sprida budskapet och få in fler pengar till Prostatacancerförbundet så kommer vi på Carswipe att skänka 10% av vinsten på alla sålda bilar under resten av året. Så skänk en slant eller sälj eller köp en bil via Carswipe så skänker vi pengar!

• Johan Malmberg Johan Malmberg gav 100 kr

• Anonym Anonym gav 300 kr

• Tindra personlig assistans AB Tindra personlig assistans AB gav 300 kr

Bueno! <3

• Bueno.se Bueno.se gav 300 kr

Bueno initiativ Carswipe!

• Peter Persson Peter Persson
    Tack Elin, imorgon kommer vi gå ut med kampanjen och hoppas såklart vi krossar våra mål!
    Vilket fint initiativ Carswipe! Vi är riktigt glada och tacksamma för att ni har startat en insamling i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. Ert stöd är värdefullt! Önskar er en riktigt fin dag och stort lycka till med insamlingen! Bästa hälsningar / Elin, Digital kommunikatör Mustaschkampen