Måla en mustasch – och bidra till kampen mot prostatacancer!

Cecilia Larsdotter
Mustaschkampen 2018

Måla en mustasch – och bidra till kampen mot prostatacancer!

I samband med min konstutställning är det dags att engagera och bjuda in till Mustaschkampen i Trelleborg. Förra gången jag ställde ut här var för två år sedan. Då gick överskottet till Barncancerfonden nu är det karlarnas tur.
Lördagen den 24 november, klockan 11-13 bjuder vi in till ett mustaschevent på biblioteket i Trelleborg.
Den här gången har jag lockat med mig flera andra lokala aktörer och profiler som kommer att bidra och delta i insamlingen till Mustaschkampen. Välkommen till en tävling i att måla din egen mustasch!
Vi har vattenfärger och tjockare papper och alla målningarna kommer att hängas upp på en tvättlina här på biblioteket. Bibliotekschefen, Michael Nordberg, kommunikationschefen Ingrid Wall och kommundirektören Fredrik Geijer kommer att välja ut en vinnare samt andra- och tredjepristagaren. Alla som deltar uppmanas att skänka en slant till Mustaschkampen. Vi bjuder på kaffe och pepparkaka.
Priserna är skänkta av oss som deltar och trelleborgarnas målningar kommer att hänga kvar tills vi tar ner min utställning. Den 30 november är man välkommen att komma hit och hämta sitt bidrag.
Givetvis har arrangörerna mustasch!

• Gåvor via swish  till Prostatacancerfonden Gåvor via swish till Prostatacancerfonden gav 1 250 kr

Heja Cecilia! Vilket härligt initiativ. Vi är oerhört glada och tacksamma för att du har valt att starta en insamling till förmån för Prostatacancerfonden. Lycka till! Vänligen, Prostatacancerförbundet.