Moneezy stöttar Prostatacancerförbundet

Moneezy.com

Moneezy stöttar Prostatacancerförbundet

Prostatacancerförbundet är en riksorganisation bestående av 27 regionala och lokala patientföreningar som arbetar för att sprida kunskap om prostatacancer. Det är en av de vanligaste cancerformerna i Sverige. Det är 10 000 svenska män som drabbas varje år och idag lever ca 110 000 med diagnosen. Dessa är alla någons bror, pappa, son, granne, kollega eller vän. Genom Prostatacancerfonden finansieras arbetet för bättre prostatacancervård och forskning. Deras vision är att Sveriges alla män med prostatacancer, oavsett vart i landet de bor, ska få tillgång till den bästa dokumenterade vården med en standard som överensstämmer med både den svenska och den internationella.

Moneezy.com är en gratis jämförelsesplattform för jämförelse av olika typer av privatlån hos flertalet långivare. Detta för att konstant arbeta mot att digitalisera den finansiella världen för att underlätta lånprocessen för konsumenten i framtiden. Moneezy erbjuder lån snabbt, smidigt och enkelt!

Prostatacancerförbundets arbete är viktigt så därför uppmanar vi alla våra användare att klicka på länken för att ge ett bidrag – genom att donera pengar kan du hjälpa organisationen att nå sina mål och ta upp kampen mot- och besegra prostatacancer en gång för alla!
2041 Dagar kvar

När du får in gåvor, kommer de att visas här