Opprettet av:
Mustaschkampen 2024
Innsamling for:
Mustaschkampen 2024
Zakuro Sport arrangerar Mustaschkampen RUN - ett episkt lopp där du kan utmana både dig själv och andra deltagare.

Mustaschkampen RUN är ett fantastiskt tillfälle för distriktest Judoka att testa sina färdigheter och visa upp sin styrka, uthållighet och teknik.

Vi uppmuntrar alla deltagare, oavsett erfarenhetsnivå, att delta i denna episka tävling.

Att springa i en utmanande backe och försöka klara av 10 rundor på 30 minuter kommer definitivt att testa er fysiska och mentala styrka.

Genom att delta i Mustaschkampen RUN bidrar ni inte bara till er egen utveckling och välbefinnande, utan också till prostatacancerforskningen.

Det är fantastiskt att ni kan ha kul och samtidigt stödja en så viktig sak.

Så se till att anmäla er redan idag och betala startavgiften 3 olika nivåer 300 kr, 200 kr eller 100 kr för att säkra er plats i detta unika evenemang. 50% av startavgift går till Prostatacancerförbundet, anmäler e på https://zakuro.se/

Vi ser fram emot att se er på startlinjen och önskar er lycka till med utmaningen!

Vänliga hälsningar,

Team Zakuro

Støtt
43 Dager igjen

Nylig aktivitet

• Magnus Ljungqvist Magnus Ljungqvist støttet 500 kr

Har själv drabbats och ser att forskning och behandlingsmetoder alltid måste utvecklas mot denna lömska folksjukdom

Hej Zakuro Sport =) Wow! Vi vill rikta ett varmt och hjärtligt tack för att ni arrangerar loppet Mustaschkampen RUN. Ert initiativ och engagemang för att uppmuntra god hälsa och samtidigt stödja prostatacancerforskningen är oerhört betydelsefullt för oss. Tack! Varje krona som samlas in, gör skillnad i arbetet för att bekämpa prostatacancer och finansiera livsviktig forskning.

Vi hoppas ni får en fantastisk dag! Stort lycka till =)
    Hälsningar Elin, kommunikatör