Pierre Jaktlund
Mustaschkampen 2023
Mustaschkampen 2023
I kampen mot prostatacancer har vi på Södra Sveriges Golvarbete AB startat en insamling till förmån för Mustaschkampen. Självklart mustaschprydda under hela november! Vi skänker 1000:-/ medarbetare. Var med och hjälp oss att nå vårt mål på 20000:-

Pierre Jaktlund gav 13 000 kr

• Anonym Anonym gav 5 000 kr

Pierre Jaktlund Pierre Jaktlund: Tack till alla som hjälpt till och stöttat och hjälpt oss nå vårt mål❤️
  • Stall Lundagård Stall Lundagård gav 300 kr

Heja er 🤩

• Pontus Konsberg Pontus Konsberg gav 300 kr

Mycket bra initiativ!

• Elliott Rignell Elliott Rignell gav 300 kr

• Joakim  Sjölander Joakim Sjölander gav 500 kr

• Urban Nilsson Urban Nilsson gav 200 kr

• Jenni Hultman Jenni Hultman gav 200 kr

• Anders  Mårtensson Anders Mårtensson gav 200 kr

Tillsammans besegrar vi cancern.

• Oscar  Johansson Oscar Johansson gav 200 kr

• Henrik  Davou Henrik Davou gav 200 kr

Hej fantastiska SSG! Vi vill tacka för ert stöd och engagemang i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. I år är Mustaschkampens fokus att hedra de närstående till de som drabbas av prostatacancer. För mer än 125 000 män i Sverige är detta en tuff verklighet, och runt dem finns närstående vars liv också påverkas djupt vid sjukdomsbeskedet. Årets kampanj lyfter fram dessa modiga kvinnor, som är döttrar och makar till män som förlorat sin kamp mot sjukdomen.

Vi är otroligt tacksamma över att ni är med oss. Ni bidrar till att sprida medvetenhet och stödja forskningen för att bekämpa prostatacancer, samtidigt som ni hedrar de närstående på ett kärleksfullt sätt. Vi är riktigt glada för ert bidrag. Önskar er en riktigt fin dag och lycka till med er insamling och alla fina mustascher =)

Bästa hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen
  • SSG AB SSG AB gav 13 000 kr