Skapad av:
Mustaschkampen 2021
Samlar in till:
Tjena!
Vi är ett gäng goa gubbar som i några år nu haft en mustaschafton för att uppmärksamma den vanligaste cancerformen vi har i Sverige idag, prostatacancern.
Jag kan med stolthet säga att vi hittills ökat både till antal och donering varje år som gått. Vi hade en dipp förra året pga coronan.
Totalt sedan 2013 har vi genom denna grabbkväll samlat in 239062 kronor vilket vi är oerhört stolta över.
Vi samlas uppklädda till halsen, käkar middag och dricker gott samtidigt som vi vill göra en god gärning.
Under kvällen donerar vi pengar till förmån för prostatacancerforskningen och har röstningar och priser för:
-Finast mustasch
-Årets miss-tasch (fulast mustasch)
-Den som donerar mest under kvällen
-Lotteri av "startnummer"
Att göra en "grej" av det hela gör att fler får tummen ur och faktiskt är med och bidrar.
Det skulle göra oss varma i hjärtat om just du skulle kunna tänka dig att skänka en slant och vara med å bidra till våran insamling.
Tillsammans är vi starka! <3
50 000 kr
102 Dagar kvar

• Kim Granell Kim Granell donerat 50 000 kr