Visualised AB - Nordens största återförsäljare av Zoom

Mustaschkampen 2023
Mustaschkampen 2023

Visualised AB - Nordens största återförsäljare av Zoom

Visualised, en ledande aktör inom visuell kommunikation, har valt att engagera sig i kampen mot prostatacancer genom att delta i mustaschkampen, en kampanj som syftar till att samla in pengar och öka medvetenheten om prostatacancer. Här är några anledningar till varför Visualised har valt att bidra till detta viktiga ändamål:

1. Öka Medvetenheten:
Prostatacancer är den vanligaste cancerformen bland män i Sverige, och genom att delta i mustaschkampen hoppas Visualised bidra till ökad medvetenhet om sjukdomen. Genom sina starka kompetenser inom visuell kommunikation kan företaget spela en viktig roll i att sprida information och skapa uppmärksamhet kring prostatacancer.

2. Stödja Forskningen:
De pengar som samlas in under kampanjen går direkt till Prostatacancerförbundet, som i sin tur finansierar forskning och utveckling för att hitta nya behandlingsmetoder och förbättra de redan befintliga. Visualised vill vara en del av lösningen och bidra till framsteg inom forskningen kring prostatacancer.

3. Företagsansvar och Socialt Engagemang:
Visualised ser det som sitt företagsansvar att bidra till samhället och visa socialt engagemang. Genom att delta i mustaschkampen visar företaget sitt stöd för mäns hälsa och bidrar till en viktig samhällsfråga.

4. Skapa En Gemenskap:
Mustaschkampen erbjuder ett unikt tillfälle för anställda på Visualised att komma samman kring en gemensam orsak. Detta kan stärka teamkänslan, förbättra arbetsmiljön och visa att företaget tar sitt sociala ansvar på allvar.

5. Positiv Företagskultur:
Genom att aktivt delta i sådana här kampanjer, hjälper Visualised till att skapa en positiv företagskultur där anställda känner att de bidrar till något större än sig själva. Detta kan i sin tur leda till ökad medarbetarnöjdhet och lojalitet mot företaget.

6. Visa Ledarskap:
Visualised tar genom detta initiativ en ledarroll inom näringslivet när det gäller att stödja viktiga samhällsfrågor. Företaget visar att det är möjligt att kombinera framgångsrikt företagande med att göra gott för samhället.

Visualised AB gav 500 kr

• Alexander Weber Alexander Weber gav 100 kr

För att Chrille tvinga mig. . .

• Richard Nilsson Richard Nilsson gav 500 kr

• Michael Larsson Michael Larsson gav 500 kr

Hej Visualised. Vi vill tacka för ert stöd och engagemang i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. I år är Mustaschkampens fokus att hedra de närstående till de som drabbas av prostatacancer. För mer än 125 000 män i Sverige är detta en tuff verklighet, och runt dem finns närstående vars liv också påverkas djupt vid sjukdomsbeskedet. Årets kampanj lyfter fram dessa modiga kvinnor, som är döttrar och makar till män som förlorat sin kamp mot sjukdomen.

Vi är otroligt tacksamma över att ni är med oss. Ni bidrar till att sprida medvetenhet och stödja forskningen för att bekämpa prostatacancer, samtidigt som ni hedrar de närstående på ett kärleksfullt sätt. Vi är riktigt glada för ert bidrag. Önskar er en riktigt fin dag och lycka till med er insamling.

Bästa hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen
  • Arvid Hellman Arvid Hellman gav 250 kr