Abloc Mustasch Challenge 2026
Ge en gåva- Skapad av:
- Abloc & Friends Team Mustasch
- Samlar in till:
- Prostatacancerfonden
Abloc Mustasch Challenge 2026
Den slutar aldrig. Kampen fortsätter varje dag, alla dagar i veckan, året om 💙 Vi stöttar @mustaschkampen som kämpar för bättre forskning, utveckling och vård kring Sveriges vanligaste cancersjukdom.
Vi behöver dig. Dina barn och barnbarn behöver dig. Din vän behöver dig. Din partner behöver dig.
Var med i kampen!
Abloc Mustasch Challenge fyller 11 år i år och vi är glada att få cykla tillsammans igen. Teamet, Team Mustasch, kommer att cykla bland annat Vätternrundan tillsammans i 5 olika grupper och kommer cykla både snabbt, snyggt och säkert!
Tack för att ni engagerar er och skänker pengar till vår insamling, Abloc Mustasch Challenge – Tillsammans gör vi skillnad på riktigt i kampen mot denna hemska sjukdom!
Läs mer på: www.teammustasch.se
Vi behöver dig. Dina barn och barnbarn behöver dig. Din vän behöver dig. Din partner behöver dig.
Var med i kampen!
Abloc Mustasch Challenge fyller 11 år i år och vi är glada att få cykla tillsammans igen. Teamet, Team Mustasch, kommer att cykla bland annat Vätternrundan tillsammans i 5 olika grupper och kommer cykla både snabbt, snyggt och säkert!
Tack för att ni engagerar er och skänker pengar till vår insamling, Abloc Mustasch Challenge – Tillsammans gör vi skillnad på riktigt i kampen mot denna hemska sjukdom!
Läs mer på: www.teammustasch.se
Ge en gåva
54 819 kr
54%
54%
188 Dagar kvar
Senaste aktivitet
-
Marcus Streijffert gav 200 kr
-
Anki Dryselius gav 100 kr
-
Mårten Dalmans gav 200 kr
-
Björn Ekedahl gav 300 kr
🙏🏼❤️💪🏻
-
Adam Ekedahl gav 300 kr
Tack för hjälpen runt pölen ✌️🚴♂️ vi var lite för få.... sen dök mustasch-hjältarna upp 🤩
-
Daniel Jansson gav 500 kr
Jag donerar för den sorg vår släkt fick gå igenom önskar jag ingen. Och för det fina angagemanget från Mustasch där man som motionär får möjligheten att växa som cyklist. Tack
-
Henke Åbom gav 2 000 kr
-
Emma Smedman gav 200 kr
Skickar även en slant på Abloc Mustaschsidan. Stort tack för era starka lok i sub 8 gruppen på VR💪 Team 30K är evigt tacksamma🙏
-
Åke Nyström SUB9 gav 500 kr
-
Hans Looström gav 315 kr
Klart imponerande!
-
Björn Lind gav 3 000 kr
-
Marie-Claude Kåveryd gav 200 kr
-
Paula o Magnus gav 200 kr
-
Fam Svensson gav 300 kr
-
Wirenstedts gav 150 kr
-
Hugo Bergh gav 200 kr
-
Gotland Trout delux gav 50 kr
-
Familjen Luusua gav 300 kr
-
Johan Wallden gav 100 kr
-
Jacqueline gav 100 kr
Hejar på min gamla dive buddy Paul och skänker en slant till något gott!
-
Leila Aalto gav 500 kr
För alla som kämpar för livet!
-
Aline och Anders gav 500 kr
-
Jakob Augustsson gav 2 000 kr
-
Andreas gav 300 kr
