Skapad av:
Abloc & Friends Team Mustasch
Samlar in till:
Prostatacancerfonden
Den slutar aldrig. Kampen fortsätter varje dag, alla dagar i veckan, året om 💙 Vi stöttar @mustaschkampen som kämpar för bättre forskning, utveckling och vård kring Sveriges vanligaste cancersjukdom.

Vi behöver dig. Dina barn och barnbarn behöver dig. Din vän behöver dig. Din partner behöver dig.

Var med i kampen!

Abloc Mustasch Challenge fyller 11 år i år och vi är glada att få cykla tillsammans igen. Teamet, Team Mustasch, kommer att cykla bland annat Vätternrundan tillsammans i 5 olika grupper och kommer cykla både snabbt, snyggt och säkert!

Tack för att ni engagerar er och skänker pengar till vår insamling, Abloc Mustasch Challenge – Tillsammans gör vi skillnad på riktigt i kampen mot denna hemska sjukdom!

Läs mer på: www.teammustasch.se

Ge en gåva
36 154 kr
36%
206 Dagar kvar

Senaste aktivitet

  • Pernilla Rasmussen Pernilla Rasmussen gav 300 kr

    Heja Paul 🚴‍♂️❤️

  • Britt-Marie Jahnsen Britt-Marie Jahnsen gav 500 kr

  • Anonym Anonym gav 200 kr

  • Cykla på! Cykla på! gav 100 kr

  • Anonym Anonym gav 300 kr

  • Åsa Löfmark Åsa Löfmark gav 300 kr

  • Ola Persson Ola Persson gav 500 kr

    Mustaschen är kammad, kedjan är smord och bidraget är swishat! 🚴‍♂️💨

  • Mats Westman Mats Westman gav 300 kr

  • Jesper Jesper gav 100 kr

  • Anders Ekman Anders Ekman gav 500 kr

  • Morgan Svensson Morgan Svensson gav 300 kr

  • Anders Aderstedt Anders Aderstedt gav 100 kr

  • Fredrik Fredrik gav 500 kr

    Kör hårt!

  • Rune & inger Rune & inger gav 300 kr

  • Jörgen o Anna-Lena Aderstedt Jörgen o Anna-Lena Aderstedt gav 500 kr

    Angeläget i kampen mot vidrig sjukdom. Cyklande son i Halvvättern. Lycka till !

  • Anonym Anonym gav 50 kr

  • Patrik Hellstrand Patrik Hellstrand gav 300 kr

    Kör hårt Palle

  • Kerstin Hägg Kerstin Hägg gav 300 kr

  • Paul Wirenstedt Paul Wirenstedt gav 200 kr

    Heja Paul! Du fixar detta.

  • Ingrid Wall Ingrid Wall gav 500 kr

  • Anonym Anonym gav 500 kr

    Lycka till på rundan 👍

  • Maria Hägg Maria Hägg gav 200 kr

    Hejar på Paul Wirenstedts lopp och insamling

  • Anonym Anonym gav 200 kr

    Lycka till alla Vätterncyklister

  • Andreas Andreas gav 300 kr