Jonas Peterson

Abloc Mustasch Challenge 2021

Abloc Mustasch Challenge fyller sex år i år och det blir ju ett senare Vätterrundan för oss än vanligt. Det innebär ju att vi både kommer vara ännu mer taggade och vi har också ännu mer tid att samla in viktiga pengar till Mustaschkampen tillsammans.

Teamet, Team Mustasch, kommer att cykla Vätterrundan i höst tillsammans i 2 olika grupper och kommer cykla både snabbt och snyggt!

Tack för att ni engagerar er och skänker pengar till vår insamling, Abloc Mustasch Challenge – Tillsammans gör vi skillnad på riktigt i kampen mot denna sjukdom!

Collected

0% 100,000 kr

Donations

Days left

• Torbjörn Jungeby Torbjörn Jungeby donated 300 kr

För kampen mot prostatacancer!!!

• Fiorella Öqvist Prostatacancerförbundet
    Åh vilket härligt initiativ Jonas! Vi är riktigt glada och tacksamma för att du tillsammans med Team Mustasch har startat insamlingen Abloc Mustasch Challenge till förmån för Prostatacancerfonden. Stödet är betydelsefullt för forskningen inom området och vi önskar teamet stort lycka till när ni cyklar Vätternrundan och även lycka till med insamlingen! Bästa hälsningar / Fiorella, digital kommunikatör Prostatacancerförbundet