Barkens HF och Ludvika HF stödjer mustaschkampen!

Barkens HF och Ludvika HF
Participating In:
MUSTASCHKAMPEN 2019

Barkens HF och Ludvika HF stödjer mustaschkampen!

vill du vara med och stödja mustaschkampen tillsammans med oss? Den 7 december kl 15.00 spelar Ludvika HF:s herrlag i div 3 match i Barkens hemmahall Bergahallen. Vi vill ge vårt stöd till forskningen och till alla som är drabbade genom detta arrangemang, men insamlingen börjar redan nu, inträdet till matchen är frivilligt och alla pengar går till prostatacancerforskningen. Samverkan över kommungränserna kan göra skillnad! Du är väl med och bidrar?

Barkens HF och Ludvika HF donated 400 kr

• Peter och Agneta Hinz Peter och Agneta Hinz donated 300 kr

• Karin Boström Karin Boström
    Stort tack till alla som varit med och bidragit till prostatacancerforskningen, vilken insats! Som ett extra plus, vann Ludvika matchen över Sala, ca 130 i publiken där nästan alla hejade på Ludvika, blev en minnesvärd tillställning på flera sätt.
  • Bidrag via Swish direkt till Prostatacancerfonden Bidrag via Swish direkt till Prostatacancerfonden donated 5,335 kr

• Kristina  Brandt Kristina Brandt donated 200 kr

• Mats Sundberg Mats Sundberg donated 200 kr

• Karin Boström Karin Boström
    Idag är den stora insamlingdagen då vi har frivillig entré till matchen mellan Ludvika HF och Sala HF i Bergahallen matchstart kl 15.00.

• Hans Söderberg Hans Söderberg donated 300 kr

• Kerstin och Ingemar Morgården och Jansson Kerstin och Ingemar Morgården och Jansson donated 200 kr

• Lars & Lizz—Cari Boström Lars & Lizz—Cari Boström donated 200 kr

Vill stödja forskningen mot prostatacancer

• Malin Andersson Malin Andersson donated 150 kr

• Ingrid Boström Ingrid Boström donated 100 kr

• Anders Samuelson Anders Samuelson donated 300 kr

• Tiina Hallberg Tiina Hallberg
    Heja Barkens HF och Ludvika HF! Ni är fantastiska. Tack för att ni valt att stötta oss i kampen mot prostatacancer. Vi är oerhört glada och tacksamma för detta. Lycka till med insamlingen! Vänliga hälsningar, Prostatacancerförbundet.
  • Anonymous User Anonymous User donated 150 kr

• Karin Boström Karin Boström donated 300 kr