Knowit Experience Norrland
Participating In:
Mustaschkampen 2023
Mustaschkampen 2023
Knowit Experience Norrland mot Sveriges vanligaste cancersjukdom.

Tänk vad tiden går snabbt, nu är det snart dags att se lite förtrollande mustascher i kontorslandskapet, i köket och i alla teamsmöten! Likt tidigare år kommer vi köra en insamling och avsluta månaden med en liten gissningstävling.

Även om uppslutningen var bra förra året vill vi ha med fler. Du kan börja blankt och odla fram en så redig snorbroms du bara kan på 30 dagar, men om det känns som en omöjlighet kan du under denna månad trimma skägget lite snällt och fortsätta spara på din kära moppemusche.

Man kan också låta bli att raka sig helt, spara ett rejält skägg eller stoltsera med nuvarande men passa er då tomteförfrågningarna kan hagla in om två månader.

Som inspo får ni återigen ta del av samlingen skönheter som deltog i förra årets tävling i profilbilden!

• Anonymous User Anonymous User donated 250 kr

• Joakim Sundqvist Joakim Sundqvist donated 1,000 kr

• Anonymous User Anonymous User donated 200 kr

• Anonymous User Anonymous User donated 100 kr

• Anonymous User Anonymous User donated 150 kr

• Elin Sundvik Prostatacancerförbundet
    Hej Knowit Experience Norrland! Vi vill tacka för ert stöd och engagemang i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. I år är Mustaschkampens fokus att hedra de närstående till de som drabbas av prostatacancer. För mer än 125 000 män i Sverige är detta en tuff verklighet, och runt dem finns närstående vars liv också påverkas djupt vid sjukdomsbeskedet. Årets kampanj lyfter fram dessa modiga kvinnor, som är döttrar och makar till män som förlorat sin kamp mot sjukdomen.

Vi är otroligt tacksamma över att ni är med oss. Ni bidrar till att sprida medvetenhet och stödja forskningen för att bekämpa prostatacancer, samtidigt som ni hedrar de närstående på ett kärleksfullt sätt. Vi är riktigt glada för ert bidrag. Önskar er en riktigt fin dag och lycka till med er insamling.

Bästa hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen

• Anonymous User Anonymous User donated 300 kr