Insamling 2020--2021 MustaschSkyddsÄngel - ett smycke för skydd, tröst, hopp och kärlek

Marie Hjort
Participating In:
MUSTASCHKAMPEN 2020

Jag har flera nära vänner som gått bort i cancer däribland även min mamma och pappa. Jag har tyvärr även en del vänner som idag är drabbade av sjukdomen, även prostatacancer. Även om man idag har kommit väldigt långt och så många klarar sig finns fortfarande så mycket kvar att göra. Jag hoppas att med hjälp av mina smycken kunna vara med och bidra till forskning som kan rädda fler och hjälpa alla som drabbas.

Jag har därför designat och tillverkat ett armband med äkta fina pärlor med en MustaschSkyddsängel infälld i armbande samt en liten MustaschSkyddsÄngel med en fin mustasch som vingar. Dessa smycken vill och hoppas jag ska kunna ge både skydd, tröst, hopp och kärlek till sin bärare.

Marie Hjort donated 400 kr

• Ulf Henning Ulf Henning donated 50 kr

TACK Ulf Henning för ditt köp av ett MustaschSkyddsÄngelArmband i Bajenfärger! Med ditt köp har du bidragit med 50 kr här till vår insamling. STORT TACK!!

• Björn Sandgren Björn Sandgren donated 50 kr

Tack Björn Sandgren för ditt stöd genom att köpa ett MustaschSkyddsÄngel armband, är du med och stödjer oss i vår insamling hos Prostatacancerförbundet.

• Pierre Lillieroth Pierre Lillieroth donated 50 kr

Tack Pierre Lillieroth för att du köpt ett MustaschSkyddsÄngelArmband och därmed bidragit med 50 kr till vår insamling häs hos Prostatacancerförbundet.

• Leif Hörnqvist Leif Hörnqvist donated 50 kr

TACK Leif Hörnqvist för ditt stöd i vår insamling i Mustaschkampen! Genom ett köp av ett MustaschSkyddsÄngelArmband har du bidragit med 50 kr. STORT TACK!!

• Ulrika Martinsen Ulrika Martinsen donated 50 kr

TACK Ulrika Martinsen för ditt stöd genom att köpa ett MustaschSkyddsÄngelArmband av Hjortafmi, har du bidragit med 50 kr till den här insamlingen. STORT TACK!

• Siw Ingvarsson Siw Ingvarsson donated 50 kr

TACK Siw Ingvarsson för ditt stöd till Prostatacancerföbunder som du genom ett köp av ett MustaschSkyddsÄngelArmband bidragit med. TACK snälla! /Marie

• Roger Hellström Roger Hellström donated 50 kr

Tack Roger Hellström för att du köpt ett MustaschSkyddsÄngelArmband från Hjortafmi och därmed bidragit med 50 kr till vår insamling! Stort TACK!

• Peter Jansson Peter Jansson donated 50 kr

Tack Peter Jansson för att du genom att köpa en MustaschSkyddsÄngel av Hjortafmi är med och stödjer denna insamling med 50 kr. Stort tack!

• Jörgen Roslund Jörgen Roslund donated 50 kr

TACK Jörgen Roslund för att du bidragit till insamlingen hos Prostatacancerförbundet genom att bära ett MustaschSkyddsÄngelarmband i Hematit. TACK!

• Erica Nyzell Erica Nyzell donated 50 kr

Tack snälla Erica Nyzell för ditt bidrag till den här insamlingen som du genom att köpa en MustaschskyddsÄngel bidragit med 50 kr. TACK!

• Deleted User Deleted User
    Hej Marie! Åh vilket härligt initiativ av dig! Vi är riktigt glada och tacksamma för att du har startat en insamling i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. Vi önskar dig lycka till med din insamling!