Preconals insamling till mustaschkampen

Mustaschkampen 2023
Mustaschkampen 2023

Preconals insamling till mustaschkampen

Preconal engagerar sig i Mustaschkampen genom denna insamling. Varje bidrag räknas när vi tillsammans kämpar mot cancer. Genom att samla in medel och öka medvetenheten kämpar vi för en ljusare framtid. Var med oss för att göra skillnad och visa att även du bryr dig.

• Preconal Fasad AB Preconal Fasad AB donated 200 kr

• Preconal Preconal donated 300 kr

• Fredrik  Jansson Fredrik Jansson donated 100 kr

• Henrik Sten Henrik Sten donated 100 kr

Måste ju bidra

• Jozo Lovric Jozo Lovric donated 100 kr

• Anonymous User Anonymous User donated 100 kr

• Anonymous User Anonymous User donated 500 kr

• Elin Sundvik Prostatacancerförbundet
    Hej Preconal Marknad! Vi vill ta tillfället i akt och uttrycka vår tacksamhet för ert stöd och engagemang i Mustaschkampen till förmån för Prostatacancerfonden. Det är företag som ni som gör verklig skillnad i vår kamp mot prostatacancer, och vi är stolta över att ha er som en del av vårt viktiga arbete!

Som ni kanske redan vet, är Mustaschkampens fokus i år att lyfta fram närstående till de som drabbas av prostatacancer. För mer än 125 000 män i Sverige är detta en tuff verklighet, och runt dem finns närstående vars liv också påverkas djupt vid sjukdomsbeskedet. Årets kampanj lyfter fram dessa modiga kvinnor, som är döttrar och makar till män som förlorat sin kamp mot sjukdomen.

Tack för att ni hjälper till att sprida medvetenhet och stödjer forskningen för att bekämpa prostatacancer. Lycka till med insamlingen!

Hälsningar, Elin, Digital kommunikatör på Mustaschkampen